24 Mayıs 2013 Cuma

6.AYIMIZ



 Zaman nasıl da çabuk geçiyor hiç anlamadan.daha dün gibi karnımda tekmelediğin günler,:) seninle göreceğimiz yaşayacağımız çok şey var 1.2.3.......10.30.40.50 yaşlarımız var. Allah  o günleri de gösterecek inşallah.
  
 Gelelim biz 6. ayımıza, ek gıdaya başladık çok heyecanlı bir başlangıç oldu benim için tabi,her gün paşama    yoğurt mayalıyorum taze sebze çorbası hiç aksamadan her gün ocakta yerini alıyor (çok sevmesekte )en çok sevdiğimiz ise şeftali :) artık beni ve babasını daha iyi tanıyor,özellikle benim kucağıma gelince ağlayan bebek birden susmuyor mu işte o zaman bir garip oluyorum ,duygulanıyorum.Oyuncaklarıyla  vakit geçirmekten henüz çok hoşlanmıyor illa ben olacağımm ve onunla sohbet edeceğim.Sokağa çıkmaya bayılıyoruz,salıncakta sallanmaya bile başladık.  Bakalım ilerleyen günler ne gösterecek. İşte bizim 6. ayımızın ilk günleri böyle geçiyor.

Uykumuza gelince malesef hiç bir değişim olmadı geceleri iki saatte bir ayaktayız anlamsız uyanmalarımız devam etmekte  ben hep böyle bölük pörçük uyuyacağım sanırım kendimi artık hiç  avutmuyorum. büyüklerimizin ısrarla  dediği: 40 dolsun uykusu düzene girer, 3 ay geçsin düzelir sabret,ek gıdaya geçsin karnı iyice doyar, geceleri mışıl mışıl uyur: gibi bir çok teselliyle karşılaştım ama malesef bunların hiçbiri tutmadı.:((( ne yapalım artık büyüyünce geçer deyip oğluşu büyütmeye devam ediyorum.

 Nice güzel, huzur dolu aylarımız olması dileğiyle minik oğlum....

2 yorum:

  1. Benim oğlum 31 aylık,yani 2 buçuk yaşında ama biz toplamda 31 gece deliksiz uyumadık :)Ne dertleri var hiç bir fikrim yok...şimdiden kolay gelsin diyorum :) umarım en kısa zamanda deliksiz uykular uyursunuz...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba allah bağışlasın:)benim daha uyumayacağım çok uzun aylar var heralde çok teşekkür ederim hepimize kolay gelsin:))

    YanıtlaSil