20 Haziran 2013 Perşembe

ERİM MİRZAT'IN GARDROBU....

                                                                              


İlk öncelikle kendimden başlayayım:Ben süslü püslü,takıp takıştırmayı seven ,leopardan hoşlanan:)) hafif kokoş, evimi süslemeye, püslemeye ,yeni eşyalar alamaya bayılan biriyim. Değişimi farklılığı çok severim, bir de erkek annesiyim:) Erkek çoçuklarının kıyafetleri sınırlıdır bilirsiniz ki belli renkler vardır; bir papyon bir kravat boyna bir şal,blazer ceket gibi belli kalıplar içerisindedir. Evet ben o kalıpları yıkmadan oğlumu süslemeyi onu farklı giydirmeyi çok seviyorum ;çünkü ben oğluşumun kokoş annesiyim :))eğer ,günün birinde bir de kızım olursa anasının kızı olacağı kesinidir:))
  Biz genellikle H&M ,Zara,C&A giyiyoruz .En çok H&M seviyoruz ,erkek bebekler için çok fazla çeşit olduğunu düşünüyorum.Giyim konusunda yaptığım en büyük hatalardan biri de:kışa giysin diye büyük büyük aldığımı sanmamdı ;fakat yanıldım :)) Kış gelmeden kıyafetlerin çoğu bizim oğlana oldu:::) sanırım toplu alışveriş yapmayı henüz beceremiyorum yakında öğrenmem dileğiyle....

  Yakışıklı oğlumun gardrobundan bir kaç örnek:


ZARA

ZARA

ZARA



H&M

H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder