30 Nisan 2013 Salı

ERİM MİRZAT'I BEKLERKEN...

Hayat hep sürprizlerle doludur ve bu sürprizler hiç olmadık ve hiç beklenmedik zamanlarda çıkar insanın karşısına fakat; erim mirzat bizim için bir sürpriz olmadı o her zaman beklenen bir bebekti ve tam da zamanında geldi hayatımıza.Hamileliğimi öğrendiğimde 4 hafta 3.günlük bir kesecikle karşılaştık. "Dr. kılıç aydınlı" henüz hamile sayılmazsın, 2 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım demişti; ama oğlumuz, eşim hakan ve benim için artık vardı. Bir hayatın tamda başladığı andı çok heyecanlı ,çok meraklıydık ve bir varlığı dünyaya getirebilmenin mucizevi zenginliğini yaşıyorduk. 2 haftanın sonunda tekrar doktorumuzun kapısına dayandık ve kalp atışları......o ses hala kulaklarımda çok güzel bir hamilelik geçirdim ta ki 8. ayıma kadar sinir sıkışması denilen bir hadiseyle karşılaştım. sağ ayağımın üstüne basamıyordum 2 hafta kadar bastonla yürüdüm gerçekten çok zor günlerdi.  şimdi canımın içi oğluşum  kucağımda ve biz onu çok seviyoruz..
tipini hep merak etmiştik:)

yunanistan gezimiz 6.5 aylık hamileyim.

7.5 aylığız ve bütün hazırlıkları kendi ellerimle yapıyorum  :)

çeyizler hazırlanır ev mis gibi sabun kokar..

1 aymız kaldı..

ilk göbekli fotoğrafım:)
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder