30 Nisan 2013 Salı

Emziren anneler..





  Anne sütünün bebekler için ne kadar faydalı olduğunu hepimiz biliyoruz.Biz anneler doğumdan hemen sonra bebeğimizi besleyebilmenin sitresini yaşarız. Ben ,bu sitresi fazlasıyla yaşayanlardandım,ilk iki ay mama takviyesi yaparak besledim oğlumu sütümün kesileceğini falan zannederken;ikinci ayın sonunda mamayı tamamen bıraktık,artık onu sütümle besleyebiliyordum ve hala emziriyorum 1. yaşına kadar da emzirmek istiyorum.Bütün annelere tavsiyem hemen pes etmesinler üzgünüm ama bol gıda ve bol su bu işin başı..

 SÜTÜ ARTTIRAN BESİNLER (kendi deneyimlerim hepsi bu kadar işte)

1.Su (gerçekten özellikle ilk ayda ciddi su tüketimi gerekli)

2. Bol yeşillik,marul,roka maydonoz

3.Bulgur plavı (gerçekten etkisini gördüm)

4.Humana çay (ilk 3 ay etkili)

5.Alkolsüz bira



    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder