4 Şubat 2014 Salı

BEBEK ODASI SEÇIMİ 2

Ben hamile olduğumu öğrendiğim de ilk olarak bebek odasını hayal etmiştim : bir müzik kutusu sesi,sade  bir yatak ve dolap , çekmecelerin içinde onun mis kokan kıyafetleri ve yatağının içinde minicik bir bebek..

Hamileliğimin son haftalarında her sabah ve her gece odasına girer karnıma dokunur yatağının tepesinde ki dönenceyi açar yatağın içine öylece bakardım... 

Şimdi ,yeni bebek sahibi olacak bütün anneler benim yaşadıklarımın hepsini yaşıyordur eminim. O zaman  Anne adaylarının aklını çelicek bir sürü  fikir sahibi olacağı bebek odası dekorasyonlarını paylaşmak istiyorum bende ,hepsine bayılıyorum hatta baktıkça bir daha doğurasım geliyor:))) 

Son yılın modası ise genelde vintage modeller; eskitme mobilyalar ,chester modeli yatak başlıkları ,ahşap sandalyeler. Duvar ve tekstilde ise genelde krem ,bej, kahve tonları hakim.
  








2 yorum:

  1. Çok güzel odalar insanın içi açılıyor baktıkça.
    Ben de hep oda hayal etmiştim; ama taşınma durumu olduğu için cesaret edemedik; şimdilik ahşap karyola aldık dediğiniz gibi bakıp bakıp seviyoruz, yatağında uyuduğunu hayal ediyoruz:)


    YanıtlaSil
  2. İşte bu zamanlar ilerde benim gibi sizinde aklınız da kalacak:)) sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı dilerim:))

    YanıtlaSil