19 Ağustos 2013 Pazartesi

DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ...




Uzun zamandır bu günü bekliyorduk; çünkü doğum günümüze artık çok kısa bir zaman kaldı. Biran önce şu parti olayına el atmam lazımdı;bizim tırtılın  dişi mişi ortada yoktu ,taaa ki bundan 1 ay öncesine  kadar:)) 8 aylıkken ilk dişimizi çıkardık ,şimdi 4. yolda :) Bir iki gün çok sıkıntı çektik ;gerisi o kadar da zor olmadı. Benim canım oğlum adım adım büyümeye devam ediyor,  ve bende bunu çok keyifle izliyorum 
 Gelelim partimize ;hazırlıkların çoğu bana ait,sadece banner ve etiketlemeleri bir firmaya yaptırttım. Pelur kağıtlarından pomponlar,kurdela ağcı(çok zaman alan birşeymiş )süslemeler,şekerlemeler gibi.... Biraz yorucu oldu ama başından beri en çok yapmak istediğim şeydi. Organizasyon işini çok seviyorum ,bişeylerle uğraşınca emek verince daha zevkli daha eğlenceli ve anlamlı oluyor bence:) Yakında doğum günü hazırlıklarına başlayacağım; fakat dişarıda yapmayı pilanladığım için  onu bir organizasyon firmasıyla halledeceğim bakalım nasıl olucak göreceğiz.))

 Diş buğdayını da yaptık kuzumun ; inci gibi dişlerin olsun inşallah seni seviyoruz minik tırtılım...

 işte partimizden bir kaç kare...




annesinin aşkı nasılda mutlu:))




Ev yapımı taze limonatalar...
sanırım aşçı olucak:)





2 yorum:

  1. şu hayatta en kıskandığım partiler bebek partileri :)

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil