25 Aralık 2013 Çarşamba

BİR YAŞ BIN INAT





Artık bizim bir yaşımız var boyumuz kadar inadımız var:) evet ,oğlum artık daha net ve kararlı ,istediği herşey net :bu  bu bu bu bu :)) herşeyini parmakla gösterip bu diye işaret ediyoruz ve tabi bende bu diye gösterdiği her nesnenin sözlük anlamını açıklamakla görevliyim :)) :) " su mu annecim ,tv açayım annecim,oyuncak mı istiyorsun annecim , bu ekmek ,bu araba ,bu emzik vs...... 
 O büyüdükçe daha özgür olmak istiyor ,o büyüdükçe benim özgürlüğüm daha çok kısıtlanıyor :) ee haliyle ben oğlumu fıransız dadılarla büyütmüyorum :)) paşa paşa "Türk  annesi" moduyla büyütüyorum.(yapma oğlum ,elleme orayı ,afferim çocuğum kırdın ...... Annen kurban olsun sana :)) annelik zor zanaat ;ama çok eğlenceli ,bir insan yetiştirmek müthiş bir duygu; hele de bunu hakkıyla yapıyorsanız ne ala tabi herkes anne olamaz o da ayrı mesele ... 
 Gelelim geçen günlerimize tv izliyormuyuz !!evet izliyoruz . Ben 2 yaşına kadar tv izletmedim çocuğuma aman sakın izlemesin diye konuşmasın kimse,gözünü seveyim. Hem tv izletmeyip hem bütün evin işini yapan,yemeğini yapan, çocuğun yemeğini sabah akşam ocağa koyan anne eğer günde 1 saat kadar tv açma ihtiyacı duymuyorsa ya o anne süper YAda çocuk bir harika:)) kararında açıyorum televizyonu ama bu konuya çok takılıyorum doğrusu.Benim kontrolum altında izliyor tamamen özgür değil tabi. Çok zor durumlarda açıyorum huysuzsa,misafirim var ve parçalarıma yapışmışsa can sıkıntısından vs.. 
Onunda bundan mutlu olması sevdiği programları izlemesi ve tv ki çocuklara eşlik etmesi benide mutlu ediyor :)) günde bir saat kadar evde sizden ve oyuncaklarından sıkıldığı dönemde açılmasının bir sorun yaratmayacağını düşünüyorum .Birde bir kaç kelime söylüyorsa size karşılık veriyorsa o işi aşmışız demektir.Önemli olan çocuğunuzun dikkatinin ne yönde kuvvetli olduğu .
Bir anne olarak yaşadıklarım bunlardan ibaret :) bakalım bizi daha neler bekliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder