23 Kasım 2013 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜ PARTİMİZ....




Günlerden 17 kasım pazar, bir doğum günü güncesi...Zaman çok hızlı geçmiş oğlum bir yaşına girmiş.Hep şükrediyorum onun gibi güzel bir evlada sahip olduğum için,allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.
 
Hazırlıklara 1 ay öncesinden başladık ilk doğum günümüz ve ben çok heyecanlıyım her şey hatıralarda güzel kalmalı  ve oğlum ilk doğum günü resimlerini görünce mutlu olmalıydı.:):) ilk olarak mekan arayışlarına başladık bir kaç yere baktım pek içime sinmedi istediğim gibi değildi açıkçası sonra bahçeşehir de bir cafe keşfettim "tein cafe" gittiğimde tamam işte burası dediğimi biliyorum.Organizasyon işlerini çok severim oğlumun doğum gününü de organize etmeyi düşündüm ;fakat küçük bir çocukla başka bir mekana gidip orayı süslemek, organize etmek pek kolay olmayacaktı o yüzden bir firmayla anlaştım "çocuklara mucizeler" zevkime,hayalime ve tarzıma göre bir çalışma yaptık.İlk olarak tema belirlendi :temamız kuşlar ve kafesti, daha sonrasını pelin hanım ve ekibi halletti çokta güzel oldu, tüm doğum günü temalarından farklı oldu:)) Doğum günü pastamızı ve cupcake'lerimizi "kurabiye kamyonu" ile çalıştık :çok başarılıydı tavsiye edebilirim...










Mekan zaten yeterince süslü olduğundan daha fazla detaya inmenin bir anlamı yoktu. Ufak tefek eklemeler yaptık, masalarımızı ferforje kafesler ve çerçevelerle süsledik; son olarak güzel bir kahvaltıyla misafirlerimizi ağırladık.











 
İşte bizim günümüz böyle renkli ve eğlenceli geçti ne kadar çocuklar arada sıkılsa da yine de idare ettik :) 2. yaşımızı böyle kutlar mıyım bilmiyorum muhtemelen o ne isterse onu yaparım şimdilik benden bu kadar:))
 İyiki doğdun meleğim.....

6 yorum:

  1. İyi ki doğmuş. Küçük adamı tebrik ederim.

    İlk doğum günü için nasılsa anlamıyorlar diyorlar ama bence belki de en güzeli en özelidir. Her şey çok güzel olmuş. Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler ilkler herzaman özeldir özel olmalıdır :))

    YanıtlaSil
  3. Herşey harika gözüküyor canım, nice mutlu, güzel, sağlıklı yılları olsun inşallah Erim Mirzat'ın:))

    YanıtlaSil
  4. Hersey harika gözüküyor ellerinize sağlık nice yıllara inşallah

    YanıtlaSil